תקנון ומדיניות שימוש באתר

גלישה והזמנה:

Temi תכשיטים הינה חנות וירטואלית,  ניתן לרכוש תכשיט באתר מבלי להרשם באתר. יש למלא את כל הפרטים האישיים שלך המסומנים כחובה על מנת שתוכלי לעבור לדף התשלום, זאת בכדי שנוכל לספק לך את השירות בצורה הטובה ביותר. לאחר מכן תעברי לדף קופה שם תוכלי לבחור האם לשלם באשראי או פייפאל ולאחר מכן תוכלי למלא את פרטי התשלום. כל אדם מעל גיל 16 בעל כרטיס אשראי בבעלותו יכול לרכוש באתר. בכל שאלה שתתעורר אצלך במהלך התהליך וכל נושא הקשור באתר או במוצריו את מוזמנת לפנות אלינו במייל לשירות הלקוחות שלנו [email protected]temi.co.il או בימים א-ה בשעות 10:00-19:00 בטלפון:054-5817874.

אחריות על המוצרים

בכל פניה בתקופת האחריות יש להציג את תעודת האחריות המצורפת להזמנה. אחריות זו היא בעבור ייצור לקוי בלבד ותקפה בתנאים הבאים: במידה ונעשה שימוש סביר בתכשיט ואיננה כוללת שבר, קרע, מכות ושריטות. לא נעשה מגע בין התכשיט וחומצות או חומרי ניקוי. אין החזרות או החלפות על פריט שיוצר והותאם באופן אישי. לא יינתן שירות לתכשיט שטופל ע"י גורם שאינו מוסמך מטעמנו. האחריות אינה תקפה על אובדן או גניבה של התכשיט או חלקים ממנו.

מדיניות החלפה

במידה ואת אינך שלמה עם התכשיט שקנית, או שבגלל כל סיבה אחרת את מעוניינת להחליף אותו בפריט אחר- תוכלי לעשות זאת בקלות וללא כל עלות תוך 14 יום. יש לעדכן את שירות הלקוחות תוך 48 שעות מההגעה של החבילה על הרצון להחליף.

לצורך ההחלפה, עלייך לשלוח את הפריט חזרה אלינו על חשבון הלקוח, באמצעות דואר רשום או לחלופין להיעזר בחברת השליחויות שלנו בעלות של 34 ש"ח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לכל שאלה נוספת.

מדיניות החזרה/ ביטול עסקה

אם את לא מעוניינת בתכשיט שקיבלת, תוכלי להחזיר אותו אלינו ולקבל קרדיט באתר ללא תוקף, או החזר כספי, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. יובהר כי במקרה של דואר/ שליחים עלות המשלוח ינוכה מסך הזיכוי. לצורך החזרת הפריט, עליך לשלוח אותו אלינו חזרה עד 14 יום מיום קבלתו, יש לעדכן את שירות הלקוחות תוך 48 שעות מההגעה של החבילה על הרצון להחזיר. ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, יודגש כי התווית, הקבלה ותעודת האחריות שהגיעו עם הפריט חייבים להגיע בשלמותם בעת ההחזרה.

לא ניתן להחזיר או לחליף פריטים עם חריטות, הזמנות מיוחדות או פריטים שבוצע בהם שינוי לבקשת הלקוח.

תכשיטים שמופיעים בקטגוריית סייל -במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)ייגבו דמי ביטול בשעור 5% מגובה העסקה ועד 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם . פריטים שנרכשו בסכום שקטן מ-50 ש"ח,לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אלא קרדיט ללא תוקף באתר.

תכשיטים שנקנו במבצע ניתן להחזיר עד יומיים מיום קבלתם.

בקשה להמרת קרדיט לרכישה באתר לזיכוי כספי תתקבל עד שבועיים מיום מתן הקרדיט בפועל.

את הזיכוי הכספי תקבלי תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. יודגש כי הזיכוי הכספי יבוצע באותם התנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה גם באופן זה ועסקה שחויבה באמצעות תשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה- אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. הזמנות שבוצעו במזומן , ההחזר הכספי יבוצע ע"י העברה בנקאית ישירות לחשבונך, בכל מקרה או שאלה שמתעוררת, אנחנו נעמוד לרשותך בטלפון: 054-5817874.

ובמייל: [email protected]

מטעמי בטחון פרטי כרטיס האשראי אינם שמורים באתר, לכן לצורך זיכוי כספי, אנא פני אלינו כשברשותך פרטי כרטיס האשראי ואנו נבצע עבורך את הזיכוי הכספי

אספקה ומשלוחים

התכשיטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברות שליחויות, במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. חברת השליחויות תתאם איתך את זמני ההגעה שלו. אנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את הפריט למשלוח עד יומיים מיום הזמנת הפריט.

משלוח עד הבית לרוב מגיע לכל חלקי הארץ בטווח שבין 1-3 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה) , יודגש כי איננו יכולים לקחת כל אחראיות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אבל זכרי כי בכל מקרה של שאלה או בעיה, אנו כאן לרשותך. ככל וחברת המשלוחים לא יוכלו להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.

עלויות משלוח

דואר שליחים- הזמנה המגיעה עם שליח עד הבית עד 3 ימי עסקים מיום ההזמנה בעלות של 34 ש״ח.

איסוף עצמי- בתיאום מראש בלבד- איסוף המוצר באופן עצמאי ללא עלות שילוח, ניתן מקריית גת בתיאום מראש או מדיזינגוף סנטר (לפי שעות הפעילות)

במקרה של משלוח שהוחזר אלינו מחברת השליחויות היות והלקוח לא היה זמין לקבלו, נשלח אותו אליך שנית (בתאום מראש), ובתוספת דמי משלוח.

מדיניות פרטיות

אצלנו בtemi חשובה לנו מאוד פרטיותו של הלקוח. לכן אנו נוקטים מספר צעדים על מנת לשמר ערך זה בכדי שהלקוח יהיה מוגן ולא חשוף תוך כדי שימוש באתר. המידע של המשתמש באתר לא מועבר לצד שלישי. המידע של כרטיסי האשראי לא נשמר באתר והחיוב נעשה על ידי חברת סליקה ותיקה ומסודרת – "פייפאל". בנוסף אנו מתחייבים לעמוד בחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981. לא נעשה שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד או אפשרות הסרה מכיתוב או בקרה על שימוש במידע (תיקון מס' 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב – 1982). במידה ויימצא כשל באחד התנאים, אנו מתחייבים לטפל בנושא במלוא כובד הראש. ולהביא את הדין עם העובר עליו.

תשלום ואבטחה:

על תהליך סליקהת האשראי בחברת TEMI מופקדת חברת פייפלוס בע"מ בנוסף, ישנה סליקה מחברת פייפאל ישראל שהיא שלוחה של פייפאל העולמית, חברת הסליקה ברמה הגבוהה ביותר בעולם. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישארכרט,דיינרס ואמריקן אקספרס. כמו כן ניתן גם לשלם בכרטיס פייפאל כמובן. לצורך שמירה על אבטחת מידע הלקוח TEMI עושה שימוש בתהליך הצפנה מאובטח של פרטי כרטיסי האשראי. לחברה אין אפשרות לעשות שימוש בנתוני הכרטיס ומידע זה לא נשמר במערכת. במידה ורצית להחזיר פריט תעשי זאת ללא תשלום נוסף ( למעט מקרים חריגים), דמי המשלוח של הפריט עלינו. במידה וחברת האשראי לא אישרה את חיובך, לא נוכל לספק לך את הפריטים שהזמנת. במקרה כזה ניצור איתך קשר על מנת לנסות ולמצוא פתרון ואם לא יימצא כזה ההזמנה תבוטל. בעת ההזמנה יש לוודא שהכל נעשה באופן תקין וקיבלת אישור להזמנה. Temi מתחייבת ליצור קשר עם לקוח עד ל2 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה), או באמצעות מייל או בפנייה טלפונית. במידה ולא יצרו איתך קשר ניתן להניח כי התרחשה תקלה בהליך ההזמנה ונשמח אם תיצרי איתנו קשר על מנת שנברר את מקור התקלה. ניתן ליצור קשר במייל: [email protected] או בטלפון 054-5817874 בימים א-ה 10:00-19:00 (לא כולל חגים ושבתות).

שמחים להיות פה בשבילך ותמיד לשירותך צוות Temi תכשיטים לאישה.

Shopping Cart
רשימת המתנה נודיע לך ברגע שהמלאי של המוצר חוזר...
גלילה למעלה דילוג לתוכן